دزدگیر فروشگاهی لوازم آرایشی

دزدگیر لوازم آرایشی

دزدگیر فروشگاهی لوازم آرایشی بهداشتی: امروزه فروشگاههای آرایشی بهداشتی وسعت زیادی پیدا کرده اند. مشتری ها میتوانند در فروشگاه و مغازه بچرخند و انواع کالا و لوازم در دسترس مستقیم مشتریان است.

مشتریان بعد از اینکه کالا و محصول مورد نظرشان را انتخاب کردند، با مراجع به صندوق و پرداخت وجه میتوانند محصول را از فورشگاه خارج کنند.
سوال مهم اینجاست که اگر سارقی هزینه لوازم آریشی و بهداشتی را پرداخت نکرد، چطور میتوان از سرقت جلوگیری کرد؟ چطور میتوان پیشگری از سرقت نمود؟
در برخی از فروشگاهها که صاحبان و مالکان از نظر امنیتی سهل انگاری میکنند سالیانه خسارات مالی باور نکردنی را متحمل میشوند. که شاید با اقدامک های بسیار کوچک بشود از دزدی ها جلوگیری کرد.

 

بهترین دزدگیر فروشگاهی برای لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی و بهداشتی دارای ابعاد کوچک هستند. باید از دزدگیر های کوچک استفاده کرد. برای مثال فرض کنید یک ریمل گران قیمت یا یک عطر بسیار گران قیمت را میخواهید محافظت نمایید. باید دزدگیر بسیار ظریف و کوچک باشد. بهترین دزدگیر فروشگاهی برای لوازم ارایشی، دزدگیرهای AM هستند. دزدگیرهای am دارای قدرت و حساسیت بسیار بالایی می باشند. پیشنهاد ما برای فروشگاههای آرایشی بهداشتی گیت فروشگاهی AM است.

دزدگیر فروشگاهی لوازم آرایشی

دزدگیر و گیت فروشگاهی لوازم آرایشی

نکته ای بسیار مهمی که باید ذکر کنم اینست که از تگ دزدگیر نمیتوان برای لوازم آرایشی استفاده کرد. چون لوازم آرایشی امکان اتصال تگ را ندارند. را حل چیست؟

بهترین را حل برای جلوگیری از سرقت لوازم آرایشی استفاده از لیبل دزدگیر AM است. لیبل دزدگیر ای ام AM در واقع برچسب ضد سرقت است که بر روی کالا و اجناس چسبانده میشود. و به راحتی هم کنده نمیشود. هر زمانی که مشتری هزینه لوازم ارایشی را پرداخت کرد، فروشنده با استاده از دستگاه خنثی کننده، ان لیبل را خنثی میکند. تا مشتری بتواند از درب فروشگاه و مغازه خارج شود.

لیبل AM انقدر کوچک هستند که بر روی کالاهایی مانند مداد، ریمل و… چسبانده میشوند.

چسب این لیبل ها بسیار قوی است بطوری که به راحتی کنده نمیشوند. دارای روکش پلاستیکی هستند که سارقین نمیتوانند آنها را تخریب کنند و مدار الکتریکی داخل آنها را آسیب برنند.

اگر شما دارای فروشگاه و مغازه لوازم آرایش هستید و میخواهید تمرکزتان بر روی فورش و ارائه خدمت بهتر به مشتریانتان باشد، توصیه میکنیم که از سیستم های ضد سرقت استفاه نمایید. و از خسارت های ناشی از سرقت پیشگیری نمایید.

برای مشاوره و خرید میتوانیید با کارشناسان شرکت گیت گستر به طور شبانه روزی تماس حاصل نمایید.

5/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *