دزدگیر کیف و کفش

دزدگیر کیف و کفش

دزدگیر کیف و کفش : خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای بسیار از اجناس و کالاها میتوان دزدگیر و محافظ استفاده کرد. دزدگیر کیف و کفش نیز یک ابزاری مطمئن برای پیشگیری و جلو گیری از سرقت است. که کمک فراوانی برای محافظت از اجناس در مغازه ها و فروشگاهها کرده است. این نوع دزدگیر ها روز به روز پیشرفته تر و هوشمندتر میشوند به طوری که میتوانند تا 90 درصد آمار ز سرقت را کاهش بدهند.

امروزه ساختار فروشگاهها و مغازه به نحوی شده است که کالا و اجناس در معرض دید همگان هستند و مشتریان و سارقین میتوانند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. اما با استفاده از دزدگیر کیف و کفش و با نصب کردن دزدگیر بر روی کالاها میتوانید با خیالی آسوده کالا ها را در اختیار مشتریان قرار دهید. زیرا با داشتن دزدگیر دیگر نمیتوانند ان را از درب مغازه خارج کنند و اگر بخواهند بدون اطلاع فروشنده، جنسی را از مغازه خارج کنند گیت دزدگیر آلارم میدهد و فروشندگان را مطلع میکند.

دزدگیر کیف و کفش
دزدگیر فروشگاهی کیف و کفش

نصب دزدگیر کیف و کفش

برای نصب دزدگیر کیف و کفس مبتوانید از انواع دزدگیر گلفی، صدفی، پنسیل همرا با لنیار و یا سوزن استفاده کنید. همیچنین برای باز کردن قفل دزدگیر به یک عدد جداکننده تگ نیاز داردید. جدا کننده ها بصورت دستی و با برقی میباشند. همچنین میتوانید از لییبل کارتی نیز استفاده کنید. این نوع لیبل ها یکبار مصرف نیستند و میتوانید بارها از آن استفاده کنید.

چنانچه برای اجناس وکالاهای خود نیاز به محافظ داشتید اکیدا پیشنهاد میکنیم که از محصولات ضد سرقت دیدن فرمایید و درصورت نیاز به مشاوره با ما در تماس باشید.

 

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *